09 July 2013

LONDRA...

Scriu din Londra...Pullman Hotel...Reception Area...
      Am dormit...nici eu nu stiu cit. Claudia a avut minunata idee sa imi dea 2 pastile de dormit si una de xanax in avion. Am dormit in avion, am dormit in taxi, am dormit la hotel...am dormit o zi si o noapte daca calculez tot timpul cit am fost cu ochii inchisi. Era dupa amiaza cind am sosit si planul era sa mai hoinarim. Peste drum de hotelul nostru este the British Library si British Museum...Dar a hoinarit Claudia ca eu nu m-am putut trezi nicicum. Se doarme bine in Londra...si asta este parte din vacanta, nu?
     Astazi sint odihnita si astept sa se deschida restaurantul hotelului. Miroase a cafea si a croissants...si mirosul ma inveseleste. Am pus citeva petece medicinale pe spinare, am inhalat citeva pastile de ibuprofin...mi-am luat incaltarile cele mai comode si...ma pregatesc sa vad pe cei 29 monarchs, 3002 morminte. Sora mea zice ca astia nici nu respira de emotie ca o sa ne vada pe noi...
     Cind ma gindesc ca in urma cu 30 de ani o asemenea calatorie pentru mine ar fi fost la fel de posibila ca si o calatorie in cosmos...Unele lucruri pe care le vad si altele pe care le consum mi se par ireale. Mai am 10 minute de stat la taifas pe blog, asa ca trebuie sa inchei.
     Dumnezeu a creiat o lume minunata...si inca o mentine, ca fara El nimic nu poate exista. Ii multumesc pentru tot ce am si tot ce sint. Ii multumesc pentru posibilitati, pentru ca mi-a umplut paharul de da peste El...ii multumesc pentru ragazul acestei vacante. Daca as fi acasa as gasi ceva de lucru- asa...n-am decit citeva zdrente in valiza si ...nu am nimic de lucru.
     Pe curind...cu vesti noi din Londra...

3 comments:

Monna Albu (Novacescu) said...

Ma bucur tare mult pentru voi.Alaturi de voi...calatoresc si eu virtual,ptr. ca in fiecare ziva astept cu vesti.
Concediu placut...si Domnul cu voi !

cherie said...

Si pentru mine asemenea calatorie ar fi fost un vis imposibil acum 30 de ani. Dar anul trecut am fost si eu la Londra....
Desi nu am ajuns in SUA ! :))
Si mai este o asemanare cu tine in aceasta excursie, la intoarcere am trecut prin tunelul care leaga continentul de Anglia si desi voiam sa stau treaza, abia am reusit sa tin ochii deschisi la inceputul tunelului si cand am ajuns la finele cursei. A fost insa minunat! Asa ca si pentru tine. Si eu am vazut bijuteriile coroanei... coroanele ... dar La Drezda si la rusi... am vazut expuse mult mai multe bijuterii. Cam zgarciti englejii la exponente...
Mai multa istorie... insa....
Dar mi-a placut excursia cum iti place si tie...

Rodica Botan said...

Mukltumesc Monna...si ma bucur ca ti-a placut excursia cherie...miine plec catre Tel Aviv...nu stiu daca o sa mai am unde sa scriu- dar...ne mai scriem eventual la intoarcere...